Kızlar oglum sol gögsümü sanki zehir akıyormuş gibi aglayıp emmiyor sağı emiyor sadece nasıl biliyor anlamıyorum tadına baktım ikiside aynı yani hani desem ki biri tuzlu geliyor ama yok yani tazyiklide degil aksine yumusak 1 hafta oldu cok diretmiyorum emsin diye ama emse iyi olurdu tek gögüs bebegime yeter mi çilli bez sayısında vs azalma olmadı ama suan 3 aylık olcaz belki suan yeter ama ilerde de yeter mi yani büyüdügunde felan onu dusunuyorum