Marinedeniz Bu ilaci bebeginizin gaz sancisi oldugunda mi veriyorsunuz yoksa her gun duzenli iciriyor musunuz gaz sancisi olsa olmasa da? Bide bir cay kasigi olarak verdim ben dozaj olarak sizce nasil?
Ikrazumra19 Marinedeniz ben damla kullanirken saato satine veriyordum doger turlu etki etmiyor sabah 10 damla aksam 10 damla seklinde sonra biz surubune gectik onuda saatinde hunde 4 defa 1 tatli kasigi veriyorum doktor tavsiyesi tabi
Krgztuba İlk başta şurubunu kullanıyordum günde üç defa bir çay kaşığı sabah öğle akşam emzirmeden önce şimdi damlasına geçtik onuda günde 3-4defa 5damla veriyorum emzirme öncesi