Eda-aks34 benimde cuma günü randevum var dolgulu dişim çok ağrıyor kanal tedavi yapilmamisti dolgu yapilirken heralde kanal tedavisi yapilir diye dusunuyorum. benim oglumda 3 aylik kanal tedavisinden sonra 3 saat emzirilmiyormus diye duydum oyuzden randevu aldim dis cekimi hakkinda pek bilgim yok olanlar yazarsa bende ogrenmis olurum