TutuKelesh sadece emziriyorsan eger sen bol su tuketmelisin bebege su vermekten ziyade.bende temmuzda dogum yapmıştım doktorumuz sen susuz kalirsan bebegin susuz kalir agzinda pamukcukta olur aftta olur demisti.gunde 4 litre su tuketirsen bebegine yeterli.haa cok kafama takiliyor illaki verecegim diyorsan sabah aksam ozellikle emzirdikten sonra 1 cay kaşığı ona yeter. Cunku senin sutunun %80i su zaten güzelim.oyuzden onun kana kana su tuketmesine gerek yok. Post sahibinin bebegininde yok aslinda ama seninde aklinda bulunsun ozellikle 4.ayda süt goguse oturur ve bebeginin doyacagi kadar süt uretmeye baslar göğüslerin ve regli dönemlerinde sutun azalir.bu bahsettigim olay emziren annelerin %90inin basina gelir ve cogu burda post acar sutum azaldi ne yapacağım diye.o donemde sut arttirici takviye gidalar tuketmeni oneririm(tahin,isirgan otu,yesil üzüm,cig badem ve bollll su vb.)bu donemde bebegin susuz kalabiliyor oyuzden bende ozellikle regli dönemlerinde su takviyesi yapiyordum ama onun disinda ihtiyac duymadim çünkü suyu zaten cok iciyordum.