Doruk12 Sblsrgnsn aynen onun bantlısı daha güzeldi ama prima kesinlikle hiçbi şey taşırmıyo oğlumun mukuslu kakalarının olduğu dönem hiç sızdırmadı indirime girince denenebilir
Premses- Sblsrgnsn tek beyaz var senin mor dediğin sleppy sensetive galiba kilot bezler natürel olarak geçiyor
Deletedmom310 Sblsrgnsn Prima külot bez kullanıyorum sızdırma falan kesinlikle olmuyor o yönden çok iyi ama maalesef lastik izi yapıyor
HungryWolf Molfix nasil acaba? Ben suan 5 numara normal molfixteyim 6ya gececegim galiba bu sanki artik dar geliyor. Kulotlusu deneyimi olan varmi molfixin. Gunduzleri kullanacagim icin lastik izi yapmamasi yeterli gece cirtcirta devam.
Kuzey-41 Külot bezi sevmeyen bir benim heralde deneme amacli almistim giydirme giydiremiyom cikartirken yırtamiyorum deli olmustum birde hep sızdırdı cocugun poposunda cok iz yapti birdaha hayatta almam🙄
Sblsrgnsn Kuzey-41 ben 3 aylikken almistim ozaman cok zorlandim giydirirken cok evirip cevirmek gerekiyor ozaman bende becerememistim ama suan oglum surekli ayaga kalkmak istiyor bantli bezibaglamak iskence artik bize hemyamuk bagliyorum hemde sirtustu tutamiyirum artik oyuzden kulot bez alicam siz hangi marka almistiniz sizdirma yapti?
Rzgr Sblsrgnsn bende sleepy kullaniyordum cok lastik izi oluyor. Molfix e gectik lastikli kismi daha kisa sleepy kadar iz yapmiyor. Oglum daha rahat.
Sahreyldrm Sblsrgnsn kesinlikle minies 👌 molfixi sırf bu lastik izi yüzünden değiştirdim miniese geçtim iyiki geçmişim külot bezini kullaniyorum ne lastik izi ne sızma hicbisey olmuyor fiyat olarak da çok uygun
Kuzey-41 Sblsrgnsn külot bez yürüyen cocuk icin iyi olabilir evet 👍🏻 Ben molfix almistim aslinda molfix in cırtlı bezini kullandim gayet memnundum ama külot bezi iyi degil