Kucukmucizem2704 Kizlar her ay duzenli regl olan biriyim fakat bu ay 2gun gecikti prezervatif ve geri cekilme ile korunuyoruz testte yaptım negatif çıktı
Kucukmucizem2704 Misskokulum bilmiyom ki hic boyle gecikme olmadi bu zamana kadar belirti falan da yok 🤔