Oglum 1 aylik oldu normalde kucakta uyuyor sonra yatagina yatiriyordum 5 dkk sonra gözünü acip agliyordu dünde yüz üstü yatırdım direk uykuya daldi sasirdim 2 saat aralıksız uyudu ama hep basindaydim kafasını yastiga gömer diye bugünde besigine yatirdim yine ağlıyor hep agliyor salonda yanıma aldim yüzüstü yatirdim yine uyudu onu kontrol etmekten tedirginim cevirsem dakikasina uyaniyor napacagimi sasirdim var mi boyle olan bebisler