Kızlar bebeğim suan 9 aylık.4 aydır süt alerjimiz vardı.diyet yaptık.şimdi şikayetler azaldı ve test negatif cıktı.doktor bebeğine fırınlanmış olarak 3 veya 4 gün fırınlanmış süt ürünü yedir dedi.fırınlanmış derken ne olabilir örnek verebilir misiniz? Ocakta pişmiş yoğurt çorbası olmaz mi. İllaki fırınlanmış mi olacak?kaç derece de pişecek? Yani fırınlamışsan kasıt ne anlamadım?