@momyshark1 aslında baya araştırdım, kilosu etkilenmemesi için gece beslendiğini gündüze kaydırmak gerekiyormuş ve hep mama cc üzerinden anlatmış, ben emzirdiğim için nasıl gece emzirdiğimi gündüze kaydırıcam bu kısmını hiç çözemiyorum ayrıca her kalktığında emzirme diyolar onu da denedim ama bir çığlık bir kıyamet, apartmandakiler çocuğa bişey oldu diye kapımıza dayanacaklar diye gece gece hemen emziryorum napıcam bilmiyorum