Merhaba hanımlar, 2 ay 10 günlük ikiz bebeklerim var doğduğundan beri meme mama şeklinde ilerliyoruz son bir haftadır kızlarımdan biri mama yemek istemiyor ve bende artık zorlamıyorum diğer bebeğimde günde bir veya 2 kere mama yiyor denemek için aldığım bir mamayı kullandım ve şu an 4. Günü hala kakasını yapmadı kaç gün kaka yapmazsa doktora gitmeliyim pazartesi kontrolümüz var o zamana kadar yapmazsa 6. Gün olcak çok geç kalmış olur muyum acile gitmeli miyim??