Merhaba arkadaşlar kızım 6 ay 20 günlük
uykusu normalde cok ıyıydı gece uykusuda arada kalkardı beşiğinde sallayarak uyuturdum fakat sımdı uykuya geçiş yapamıyorım aşırı uykusu var fakat sureklı ıh ıh deyıp gobegını havaya kaldırıyoe katılırcasına ağlıyor bunu yaşayan var mı dilinden anlayamıyorum agrısı mı var lütfen yardımcı olunn