Cnm Bi onceki postunuda gördüm 6 7 aylık sanırım bebişin. Yani çok normal daha yni alışıyor çiğnemeyi öğrenecek ki oyle katı yiyecek. Bnm oğlum 15 aylık Geçtiğiz haftalarda eline armut verelim dedik biz yerken Bi anda buyuk parça koparmış zor çıkardı boğuluyordu. Armutta biraz serrti. Bn de çok korkar bişey veremezdim o aylarda. Rendeden geçrrdim meyveleri valla sebzeleride uzun Bi sure blender yaptım. Alışması için iyi değil aslında blender ama Bn çok korkuyorum o olaydan çocuk oksurse boğuluyor sanıyorum riske giremiyorum. Blw yapan annelere helal olsun gerçekten. 1 yaşına girdi ozamn başladım eline sakatalıktır domatestir. Boyle şeyler vermeye, daha once muzu dahil hep çatalla ezerek daha sertleride rende yaparak verdim. Ekmk bizde alışması için iyi oldu onu veriyordum eline mesela çiğneye çiğneye alıştı. Tabi onuda gözetim altında buyuk parça alınca hemn ağzından aldık.