Busra91 teşekkür ederim ya biri de cevap verdi çok üzülüyorum bebeğime. Bugün tam 40 günlük oldu. Yukarı bakarken eşit oluyo düz bakarken biri kısılıyo. Bazen düz bakarken de eşit oluyo. Kısık gözünün üzerine yatırırsam iyice kısıklığı belirginleşiyo. O gözünde doğduğunda gözyaşı kanalı tıkanıklığı vardı 15 günde fln düzelmişti. O zamanda kısık bakıyodu hala düzelmedi. Doktora gittik daha çok küçük düzelebilir kendiliğinden dedi ama içim içimi yiyo. Sizinki nasıl olmuştu. Gözü hep mi kısıktı