11-11 Günaydınlar☺️ 7ay önce sezeryan oldum adet görmemiştim bugün sabah bi belirti gibi pembemsi bi kanla karşılaştım ama sonrası gelmedi sadece tuvalete çıktığımda yine pembemsi bi leke acaba belirti mi sadece yoksa adet görmeye başlarmıyım
SemraHakan 11-11 doktor bana Dogum K.H. vermisti..sezeryan oldugu icin 1 yil hamile kalmak yasak…bendede senin gibi oldu adet olamıyorum diye ilaci biraktim 🤣 ve 1 ay sonra duzenli bir sekilde adet olmaya basladim..
Tugbaa_46 7 ay boyunca adet görmedinizmi😲 BNde 1 ay önce sezeryan oldum bir an önce adet olmak istiyorum 40ımdan sonra hamile kalırım diye korkuyorum 7 ay baya uzun bir süre 🤭
11-11 Tugbaa_46 oğlum 7 aylık daha bugün açık pembe renginde sadece peçete ye leke geldi heralde adettir sonrası yok
11-11 SemraHakan sorduğum herkes doğum yaptıktan bir ay sonra oldum diyor 😀 benimki biraz nazlı galiba🤣
zeynepalp 11-11 adettir canım. Bende 8 ay sonra olmuştum. Birkaç güne artar muhtemelen. Hatta hayatımdaki en yoğun adet kanamasını sezaryenden sonra yaşadım ben