doğumdan sonra griptim diye oğlumu 5 gün Bebek odasında tuttular biberona alışmış.Memeyi almadı o yüzden plastik uç kullandım eczaneden 10 liralık birşeydi almıştık Geceleri uçsuz verdim alışsın diye.Birgün parka çıkardım orda uç yete düştü ememedi çok ağladı ondan sonra inat ettim uçsuz alıştırdım çok rahat şimdi