Gldnkrm
Paramediktugce
Kızlar bebekleriniz çook küçük saatte bir emmesi gayet normal . Sadece aç olduğu için emmez ayrıca bebekler dünyada tanıdığı şey sadece sizin kokunuz size yakın olmak ona huzur verir .
Bugün okuudm anne karnında aldıkları koku ile göğsün koyu renginin salgıladığı koku aynıymış bu yüzden yenidogan bebekler emerken o koku ve beslenmenin verdiği huzur ile mutlu hissederler.. bence bol bol emzirin hem süt oluşumunu da tetikler sık emzirmek ..