Denizpoyrazz
Ben bir kaç gün destegi azaltmayı denedim ,iyide gidiyordu ama ne olduysa sonrasında bi anda daha kötüye gitmeye basladı .. şimdi uyudugunda koysak bile uyanıp ağlıyor .
Hamak beşik almayı düşünüyorum artık , uyandıkca sallarım uyusun ,böyle meme bağımlısı olacal iyice, bende uykusuzlultan delircem .