Polio Melodixxx bol bol alın bence. Altına seriyorsunuz, bebek arabasına seriyorsunuz, otokoltuguna seriyorsunuz. Her seye kullanılıyor.
Sennha Melodixxx bebeğim çok alerjikti canım heryerde müslin kullanıyorduk hiç biyere koyamıyordum o yüzden kullandık yazın daha çok lazım oldu aslında ilk başta az alıp sonra gerekirse alabilrsiniz
Merveyavuzktm Valla bende Eylül ortası doğum yaptım müslini iki hafta önce aldım daha kışın kullanamazmışım zaten.. ama oto koltuğuna sermek gerekebilir terletiyo bazen altında kalmasının bi zararı olmaz. En fazla 3 tane alın yedekli de olması açısından.
Melodixxx Merveyavuzktm aynen üç tane var birde iki de pazen almştm kullanır mym onlrı bilemem müsln kdr yumuşak değil
Rzgr Bende subatta dogum yapmistim. 2 muslin ortu aldim. Annem 1 battaniye aldi. 2.li yun battaniye seti hediye geldi dogmadan. Dogduktan sonra yine battaniye hediye geldi. Dogru durust kullanmadim bile. Sadece disari cikarken ihtiyac oldu. O da havalar soguk oldugu icin. Yüklenmeye gerek yok. Fazlasina gercekten ihtiyac olmuyor.
Pyrzmom Mommyhappy e bebekten aldım 2 hafta önce baya indirimliydi birini 15 diğerini 22 tl aldım cnm
alyatosum Melodixxx benimki kış bebeği olduğu için 2 tane hastahane çıkışının içindeki battaniyesi 1 tane pazen , 2 tane hazır kalın battaniye 3 tane kendi örttüğümüz yün battaniye (kızım alerjik olduğu için kullanmak nasip olmadı) 2 tane de müslin aldım canım . Yaz bebeği olacaksa müslin daha çok alabilirsin
Mom62636362 Melodixxx annem kalın bir battaniye ördü, pazenden dikti bir tane, bir de müslin dikicekmiş, sanırım iki tane de ince battaniye var şuan dolapta, yeterli olur dedik
Mommy_ Melodixxx Pazen battaniyeyi bi kaç tane daha alabilirsin. İlk zamanlar aynı gün içinde 3 battaniye değiştiğimi biliyorum. Kusuveriyordu aniden kirleniyordu. Sonra sonra azaldı gerek kalmadı yıkmadan yıkamaya değiştim. Müslin yeterli gibi yaz bebeği değilse. Uyurken pusetinin üzerine örtüyordum ben dışarda özellikle. Bir de kundak için kullanıyorlar ama ben kundak yapmadım bir fikrim yok 🤷♀️
SemraHakan Melodixxx kuzum muslin bez de buyuk boy alabilirsen cok avantajli olur..oglum 8 aylik banyoda banyo yaptirinca oncr muslin beze sariyorum.o sekilde havlusuna koyuyorum ve cok guzel kuruluyor 👍
Deletedmom224 Melodixxx gerek yok büyük boy geniş al müslin bir adet yeterli bence.oğlum 4ay 14günlük oldu birtaneyi kullandım.Birde ince battaniyesi var okadar.Herşeyin fazlası israftır bana göre.yinede siz bilirsiniz🌸
Melodixxx Deletedmom224 haklsnz bende o yzdn sormk istedm çünkü bir kaç yerde denk geldm 10 tanede alsam yetmz diye düşünmeye başladm çok alın dedkleri için
Duru_m Melodixxx müslin çok amaçlı kullanıyorum havlusunun içine serip yıkayınca kuruluyorum yatarken beşiğine altına seriyorum çok sık terlediği için bebek arabası pusetine seriyorum altına üstüne onu örtüyorum 4-5 tane var bende yaz günü doğuyorsa özellikle en çok onu kullanacaksınız penye battaniye 2-3 tane olsa yeterli
Zzbnnu Melodixxx 3 muslinim var yetmiyor, bu sicakta penye hic kullanmiyorum. Banyodan sonra bile muslinle kuruluyorum. Muslin bence 5 tane olmali. Penye 3 tane, 1 tane de peluş.
Melodixxx Lalin eylülde olck yaz kdr kullanılmayablr ama işin kötü tarafı 120 ölçülernde bulmak çok zor😂 çok zorladm 115 buldm😂