Günaydın hanımlar 47 günlük bebeğim var daha 1 hafta öncesine kadar 1 saate bir ve gayet güzel emiyordu şimdi iki gündür 3 saati buluyor ve az emiyor neden olur ki acaba bilenler başından geçenler yazarsa sevinirim üzülüyorum da niye emmiyo ki diye 😏