Brn2018 Sma mama sma yeni optıpro arasındaki fark nedir?1 numara kullanıyorduk 2 numaraya geçicez ama kararsız kaldık.Yeni sma mamayı kullanan var mıdır?
Emosmeva Brn2018 biz aldik bu daha farkli 2 nurama oldugu icinmi bilmiyorum ama goruntusu kokusu falan daha degsiik
Nurerdgn Brn2018 içeriğine iyot eklenmiş çok araştırdım eczacılara sordum ama net içeriği bilinmiyor muş malesef bende sma kullanıyorum henüz daha yenisini kullanmak nasip olmadı mama hala bitmedi çünkü bakalım nasıl olucak
Htc3258 Brn2018 ya bende anlamadım biz 1 numarayı kullanıyoruz çok memnunduk bitti ben tadını falan beğenmez diye yine aynısından aldım
Guls Brn2018 Brn2018 optipro balık yağı ve protein bakımından daha zenginmiş golda göre e bebekte öyle söylediler.
Brn2018 Nurerdgn Evet içeriklerini bilmediğmiz mamaları vermek benide düşündürüyor.Umarım iyi gelir teşekkürler.
Ebalci Kızlar siz sma kullanıyorsunuz bilirsiniz ...ben yeni kullanmaya basladim sma yi önceden aptamil kullaniyordum ...şimdi kakasini yaptığında kokulu oluyor neden acaba...aptamilde ben böyle bişey yaşamadım...haa şimdi diyeceksiniz yediği şeylerden olabilir...hayır. sadece anne sütü gece uyumadan bir öğün mama yapıp veriyom..
Brn2018 Ebalci Doğduğundan beri kızıma sma kullanıyoruz 6aylık şuanda mamadan olmasada üşüttüğündede böyle kokabiliyor .Mamada böyle bir sorun yaşamadık.
Mucizemmm [bilinmeyen] bebeğim 46 günlük doktora 90 cc veriyom dedim bana fazla yediriyosun ondan kusuyo diyo kavga etti benle bu yüzden acildeki doktor buna ne dicez peki mamada bile fazla cc yazıyo 🤷🏻♀️
Mucizemmm Beras ama sadece mama kullanıyorum memeyi emmiyo ama sütüm sağdığım zaman bile hepsini içiyodu o yüzden stok bile yapamıyodum bebeğimizin şuan kilosu nedir acaba kilo alımı nasıl 🤔 bide emiyomu
Mucizemmm [bilinmeyen] sadece mama memeyi emmedi malesef bebeğinizin kilosu boyu kaç acaba kiloyla mı alakalı anlamadım ama vermezsin ağlamaktan patlıcak gibi oluyo anca susuyo uyumuyo