Hanimlar 3 ay 11 günlügüz gündüz uykularimız pek derin değil gözler kısık her an uyanabilirim modunda 😂 Yatağina koyduğum an uyaniyor kucağimda 1.5 2 saat duruyor.
Kucakta uyumasi problem degil gunduzleri ama asil merak ettiğim ebemiz gece en fazla kilo alımi güzelse 5-6 saat uyusun daha fazlası olmaz dedi dedi. Dun doktor kontrolumuz vardi doktorumuz da bırakın uyanana kadar uyusun diyor. Çocuk uykuda buyür gunduzleri uykusu derin degilse gece onu tamamlar diyor. Gece denedim 7de yedi sabah 5de kalktı.
Uyandirayim mi uyandirmayayim mi çok kararsız kaldim 😨