Kızlar merhaba . 1 aylık bebeğim var . Yüzünde, kafa derisinde kırmızı isilik benzeri şeyler var çok fazla . Bir de kulak memesi ve kaş arasında sarımsı kabuklu kabarıklıklar var . Endişe etmelimiyim yoksa zamanla gidecek şeyler mi ? Cildi çok bozuk kuzumun ve bu beni çok rahatsız ediyo