14 aylık oğlum bugüne kadar azda olsa gayet güzel yerdi, ama bir haftadır hiçbirşey yemiyo lokma koymuyor ağzına desem yeridir. Ağzına aldığını da geri çıkarıyor normalde böyle huyu yoktu oda bu hafta başladı. İştahsızlık ile nasıl başa çıkcam önerisi tavsiyesi olan var mı. İnanın vermediğim şey kalmıyo artık yok yemiyo çocuk.