guney_ve_sarpin_annesi Merhaba kızlar bebeğim bugün 44 günlük gobek deliği normalde kapalıyken açıldığını farkettim sonradan yani. Doktor çubuk gibi bişeyle düzeltti daha acilma yapmaz ama dusuk ihtimal olmazsa cerrahi müdahale ile dikiş gibi birşey de gerekebilir dedi. Yasayan var mi benim süreci Düzeliyor mu ? Yada yapmam gereken birşey var mı?
Minikkuslar guney_ve_sarpin_annesi açılma derken nasıl birsey anlamadım canım göbeği dışarı doğru mu çıkıyor.
guney_ve_sarpin_annesi Yok hayır sadece aralik gibi oluyordu içi gözüküyordu gibi . Doktor önemli değil dedi müdahale etti geçer de dedi ama aynı durumu yaşayan oldu mu diye merak ettim kızlar
emineliahmett Canım bende 25 günlüğüm Bebeğim kolik gaz sıkıntısı yaşıyoruz her kendini sıktığında göbeği dışa çıkıyordu ebe bir beze 1₺ koyup bebeğin göbeğine koyun bezini iyi bağlayın düz olur demişti bende deniyorum yavaş yavaş ama mantıklı geldi bana
Deletedmom14 emineliahmett benimkide yavaş şişerek başladı, su an baya şiş, göbek fıtığı imis. Doktor 1 lirayı önermedi. Kendiliğinden inip inmediğini görmemiz lazım dedi.basta kanama yapıyordu, nitrat çubuğu ile yaktı doktor. Sonrasında belirdi fitik
emineliahmett Deletedmom14 seninki normal değil canım zaten kanama falan olmuş benim o kadar değil sadece göbeği düştükten sonra açılma olmasın diye bir lirayı söyledi