Yanlış anlaşılmasın Bebeğimin değil benim egzama problemim var boyun ve gözlerimin üstünde . Benim gibi yaşayıp çözüm bulabilen var mı dermotologa gittim 3 farklı hepsi birbirine yakın şeyler verdi ve çözüm olmadı bir tek kortizonlu bi krem işe yaradı ama sanırım ona da artık vücudum alıştı 😔 arada geçiyor ama sonra tekrar alevleniyor