Edanurtas6565 Anneler bebeklerini kaç aylık yada kaç yaşında iken ayri uyurtunuz oğlum ağustosta 1 yaşına girecek mardindeyim çok sıcak ve bir tane klima var birlikte uyuyoruz şuan kışın ona oda yapıp ayrı uyutmayı düşünüyorum
Sezenaksukarademir Edanurtas6565 biz hep aynı odada yattık. Sadece o hep beşiğinde uyudu. Küçükken gece mama içmeye uyandığında yanıma alıyordum sadece şimdi onu da bıraktık. Hep beşiğinde uyur. Bende odayı ayırmayı düşünüyorum ama henüz karar veremedim.
Myagz Edanurtas6565 bizim odamızda beşiğinde yattı altı aya kadar altı aylıkken odasında yatmaya başladı
mom20 Edanurtas6565 6 aylıkken mecburiyetten ayırdık odasını .. ilk bir kaç gün Bnm açımdan endişeli geçse de artık alıştık
Edanurtas6565 Myagz bende ayirayim artık şuan 10 aylık zaten geceleri uyanmıyor artık 6. Ayından beri geceleri uyanmıyor
Myagz Edanurtas6565 gece uyanmıyorsa daha rahat olur canım ben kamera da kullanıyorum çünkü gece emmeye kalkar hep canı sağolsun 😊 ama onun için de rahat oluyor rahat uyuyor gürültü rahatsız ediyordu bebeği
Deletedmom413 Edanurtas6565 Valla ben cok memnun kaldim ilk gece icin :) insallah oyle devam eder Emzirme alanini rahat ayarla ama rahatsizdi dun gece baska secenekler gelistirecegim
Edanurtas6565 Deletedmom413 ben emzirmiyorum cnm malesef mama ile doyuruyorum gece uyumadan veriyorum uyuyor sabah 5 de 6 da uyanıyor bide benim oğlum maşallah 5 6 aylıkkenden beri geceleri uyanmıyor en büyük şansım herhalde
Cansu10 Edanurtas6565 ben hiç Yanımda yatırmadım aynı oda da o beşiğinde yattı 16 aylık olunca odaları da ayırdım size tavsiyem çok geç olmadan odasını ayırın
Edanurtas6565 Cansu10 bende yanımda uyutmadim hiç yatağında uyuyor aynı odada ama ayri oda olsun istiyorum sonra büyüdükçe ayri uyumuyorlar