momyshark1 Kizlar hangi markalari kullaniyosunuz bebekleriniz icebiliyormu oglum 8bucuk aylik su iciremiyorum normal suluk biberon kasikla icmiyo birde bunu deneyeyim diyorum aventmi wee mi sizce aralarinda asiri bir fark var mi
Sblsrgnsn momyshark1 ben weenin aldim icmesine cok rahat iciyor 8bucuk ayligiz 7. Ayindan beri iciyor cok da seviyor ama ters dondurdugu zaman akıtıyor aventi nasil bilmiyorum akitmayan ariyorum bende cunku oglum hemen elimden alip oynamaya basliyor
biryavuzkusu momyshark1 wee kullanıyorum memnunum avent çantaya koyduğumda akıtıyordu wee baby aldım . Ama arkadaşın dediği gibi bebek oynarken ters çevirince akıyor. Ağzını kapatıp çantaya koyunca akıtmıyor.
momyshark1 EmelMina EmelMina sedaykn Aysun16 Baharaytekin Baharaytekin Sennha biryavuzkusu biryavuzkusu Sblsrgnsn tesekkurler kizlarda wee akıtıyor avent akitmiyor diyende var avent akitiyor wee akitmiyor diyende sanirim şans meselesi cok kararsiz kaldim🙈