Kızlar 1 hafta önce ameliyat olmak için ankaraya gittim 4 gün kaldım. Ilk gittiğimde göğsüm çok şişmiş süt dolmuştu. Hergün banyo yapıp sağdım göğsümü ama gelmeye 1 2 gün kala göğsümün süt dolmadiginı fark ettim. Eve geldim bebeğimi ilk gün emzirdim emdi süt de vardı. Şimdi sütüm damla damla geliyor bebeğim de emmiyor. Bebeğim daha 5,5 aylık lütfen sütümün geri gelmesi için ne yapmalıyım. Acıl söyler misiniz 🙏