Fatosyyn Kızlar 53 günlük bebeğim var. Saçları da baya var. Bıngıldağının hiç attığını hissetmedim. Kimisi kalp gibi atıyor diyor. Ben hiç öyle göremiyorum normal mi sizce saçlarından mı göremiyorum acaba?
Balkokulumm Fatosyyn o sürekli fark edilmezki canım zaten benim kızım çok inatla ağlarsa bıngıldağı atıyor benimki kel ona rağmen inadı dışında fark edilmiyor
Ececik07 Fatosyyn ben de hiç farketmedim ama kontrollere gidiyoruz bir sıkıntı yok diyor demek ki ilahi hissetmek gerekmiyor
sedaykn Fatosyyn Bıngıldsğın genişliği ile ilgili o sanırım. Kızımın baya genişti otururken çok rahat görüyordum saçı olmasına rağmen. Hatta saç bandı aşağı yukarı oynardı 🙂