Senata Benim 2,5 aylık bebeğim uykusu geldiği zaman yatağına bırakıldığında uyuyor çok şükür ❤🤲🏻 Hatta çok yorgun olduğu bir gün oyun halısında oynarken bile bir baktım uyumuş kalmış 😅 Yorulması yetiyor uyuması için.
Uykusu azsa ve uyutmak gerekiyorsa biraz ayağımda sallamam gerekebiliyor.