Princesmom Siblkrdg benım kızımın da bazen kokuyor biz de prima kullanıyoruz ama bezden olduğunu düşünmüyorum ben de üşüttüğünden diye tahmin ediyorum
FerahKuzum Benm kızımın da kokuyor. Çok normal değil mi? Sindiriminin yawaş yawaş düzene girdiğini gösteriyor bence. Önemli olan rengi. Mukuslu veya kanlı bir kaka skıntı olablir veya çok cıvık yada sarı değilse probleme işaret eder.
ayazasaf Siblkrdg ben molfix pure and soft kullanıyordum 10 aydır prima alalım dedik pampers pure aktif bebek heralde adı onu aldık ama inanılmaz iğrenç kokuyor molfixte koku sorunumuz yoktu bu bez losyonlu çişini bile iğrenç kokutuyor şu an yeni bez sipatiş ettim molfix canım bebeğim molfixim seni aldattığım için üzgünüm 😄
ayazasaf Siblkrdg hiçbir kokusu yok molfixin ya tamam kakası yapınca doğal olarak kokar ama primanın kendi kokusunvar üstne birde kaka eklenince kusası geliyor insanın
ayazasaf Ygtek Deletedmom413 canlarım bahsettiği kaka değil ben kokusuyla birleşince ayyuka çıkan leş kokusu 😄 yoksa kokusuz kaka olmaz
balannesiii Siblkrdg kaka kokmayan bişeymi acaba? Öyle yorumlar warki şaştım kaldım herkezin kakası kokmuyor sanırım🤷♀️