Bazı arkadaşlar pekmez ile takviye yaptıklarını söylediler oda mantıklı aslında 6 ayından sonra pek vermek istemiyorum kan damlasını ama vermesem de bir problem yaşar mıyım onu düşünüyorum korkuyorum suan daha 4 bucuk aylık kan değerlerine baktırmak isterim ama ufak olduğu için canı yanıcak bu seferde
ben yaptırmasam da 6 aylıkken aşı olmaya gittiğimizde bakarlar mı kan değerlerine yoksa benim mi talep etmem gerekiyor illa bakmaları için