Emzırırken bası bıraz yukarda olsun memeyı bıraktırınca bıraz bekletıp mutlaka gak yaptır benım kızımda 1aylık kusuyordu gak cıkardıgı xamanlar kusmuyor bazen gak yaparkrn kusuyor fıskırır tarxda degılse korkma cunku fazla emdıgını cıkatıyormus kusunca ve kustu actır dıye hemen emzırme yıne kusar:)