Bizde 3 ay 13 günlüğüz . Normalde ben uyandırmamaya başlamıştım ama bazen 7 saat uyunmamaya başladı . 3. Ayda doktorumuza sordum bende oda daha erken gece iki kere beslenmesi gerek demişti. Şimdi 4 4,5 saat e alarm kuruyorum uyanmaz diye . Erken uyanırsa zaten veriyorum.