Rabia41 Arkadaşlar bi kaç gündür fark ediyorum oğlumun ateşi yok ama el ve ayakları çok sıcak bu durumu yaşayan var mı? Bi sağlık sorununa mı işaret acaba
1prensannesi_ Rabia41 bizde de var cnm yüzü buz gibi elleri çok sıcak bide kafası çok sıcak arkası falan ateşini ölçüyorm normal sebebini bilmiyorum inanki
Rabia41 1prensannesi_ bugün dr götürdüm d vitaminini 5 damlaya çıkar dedi d vitamini eksikliği yaparmış aklınızda olsun 😊
Rabia41 1prensannesi_ aynen bende 4 damla veriyodum bazen de unutuyordum ne yalan söyliyim bi de aç vereceksin dedi bugün 6 damla verdim açken artık öyle yapıp deniycem bi de elleri ayakları terliyodu bazen 3 4 gündür de yanıyodu geçer inşallah çok şükür d vitamini olsun tek içim rahatladı 🤦♀️