havvahiraninannesi Prenses42 4 ay oldu hala olmadim biran once olmayi istiyorum cunku asiri yaniyorum ve adet olmadgm icin rhatsz oluorm hemde korkuyrm hamilemiyim ki die
BuketBudak Dkk benimde doktorum aynısını söyledi ama etrafımda hep 40 gün kanadım diyenler olunca sırf bende mi var böyle diye merak ettim :)
rumeysarikaya0958 BuketBudak ben normal doğum yaptım 37. gündeyim hala devam ediyor leke şeklinde ara ara kanama oluyor bitmedi