Kızlar 11 ay 9 günlük oğlum ve ek gıdaya başladığımızdan beri hiçbirşey yemiyor istemiyor daha önce testleri yapıldı kansızlık vardı ilaç kullandık diş çıkardı 4 dişi var Ara ara iştahsızlığa ona bağladım. Ama artık ne meyve ne yoğurtsadece tadına bakıyor ve ağzını kilitliyor emmeye aşırı düşkün ona güvendiği için yemiyor ağlıyor Gerçekten çok yıpratıcı zayıf kilo alımı az ya da yok ek gıdayla birlikte durdu resmen önemli olan sağlık ama bazı vitamin ve gıda alması gerekiyor beni de yıprstıyor bu süreç.Herkese laf anlatmaktan bıktım sankş ben yedirmiyorum.elimde meyveyle kapıda felan ucundan da olsa yedirmeye çalışıyorum tamam şuan dişten yapıyor ama öncesi var sonrası var. Bir yerde yanlış mı yapıyorum bilmiyorum artıkSabah biraz geç kalkıyor 9 -9 buçuk kalkıyor hemen emmek istiyor zaten tüm gece memede desek yeridir bir saat sonra kahvaltı hazırlıyorum karışım yemiyor hergün çeşitlendirmeye çalışıyorum birkaç saat sonra öğlen uykusuna geçiyor 1 gibi. 3 e kadar uyuyor kalkınca çorba içirmeye çalışıyorum sonra emiyor tabi ki sürekli Akşam ne yersek ya da ona Özel birşey yapıyorsam ondan yedirmeye çalışıyorum yine sadece bir kaşık . Aralarda bebek bisküvisi muhallebilermeyveli yoğurtlar deniyorum onlara da mutlu değil. Önüne koyuyorum karıştırsın etsin bi ara yiyor dedim oda yok şuan.Saatleri ayarlamak düzene sokmak istiyorum herşeyi deniyorum genetik mi bilemedim.Çok huzursuzum. İştah açtığına inandığınız birşey bir düzen bir öneri fikir herneyse nolur . Uzun oldu kusura bakmayın lütfen 🌼