Pyrzmom Kızlarrrr bebeğim 1 ay 6 günlük oldu gündüzleri 3 4 saat anca uyuo uyumayıncada sürekli mızmızlanıyo geceleri ise uykuya dalması Zor ve sürekli hareket halinde kendini uyandırıyo dalgın uyku uyumuyo yenidoğan 16 saat uyur diyolar ama biZimki 7 saat toplam uyusa şükür bnm gibi olan var mı acaba
03032014 Pyrzmom bizimkide öyleydi canım hatta babam sureklı nıye uyumuyo bı yerı mı agrıyo şöyle böyle valla kaynanamdan beterdi 😂😂😂geçer duzelır ama kundak tavsıye ederım 3 3 buçuk aya kadar kundaklandım sonra bı bıraktım sımdı kendı kendıne uyuyor
zezeeyyy Pyrzmom kundak yapıyor musunuz? Benim için hayat kurtarıcı olmuştu sürekli kendini uyandırıyordu, 4. Ay itibari ile bıraktık
Dilsahaykut2 Pyrzmom kundak yap istersen cunku eli kolunu oynatikca korkuyodur ondan uyuyup uyaniyordur benim kizimda oyleydi
Elifhanim Pyrzmom sen sukret 7 saate benm kziim 3 ay boyunca toplasan 5 6 saat uyumuodu smdi 4 aylik olduk yeni yeni duzene girio 😊
Pyrzmom 03032014 yapıyorum yapmam mı gazlı ve kolik bizim ki ama kumdaktan ellerini cıkarmak için ugrasıyo sonra uyanıyo beline kiraz cekirdeği kemeri koyuyorum yatmadan masaj yapıyorum falan ama nafile birde kucakta uyuyo yada memede yataga koyunca başlıyo mızırdanmaya psikolojim bozuldu annemle bakıyoruz birde üstelik tek basıma olsam nasıl yetişicem diye düşünmekten yoruldum yada nasıl düzenimi kurucam annem gidince
TutkuB Pyrzmom Resmen bizi anlatıyosunuz , kundak yapamıyorum kolunu cıkartmak istiyo uyanıyo , gazı var ne yapsak nafile uyurken bile uyanık gibi mızmız aglama nöbetlerimiz var bi kaç saat süren , çaresizce gecmesini bekliyoruz
Dorika Canım bebeğin karnı aç. Memede belki doyuyor sanıyorsun ama doymayabilir çünkü daha çok küçük gücü yok. Makinayla sütünü sağ ver bak mışıl öışıl uykuya dalacak
aybukemom Pyrzmom uyuması lazım , acaba evinizde ses mi var benim kızım gündüz toplasan 4-5 saat uyanık dururdu.uyuyacak ki büyüyecek
C2205 aybukemom ya benim kizim da sizinki gibi cok uyuyor. gunduz emdikten sonra 2 3 saat uyuyor. gece uyku suresi 4 saati buluyor. Mesela dun gece 11 de emzirdim uyudu 3te uyandi. 2 kere ancak uyaniyor gece. fazla uyuyor endiseleniyorum sizin de mi boyle 😕
aybukemom Pyrzmom uykuya geçir canım bi şekilde ayakta salla kucağında salla nasıl seviyorsa alışmaz korkma .o dönem benşm kızım kucağımda yürüyerek uyuyordu evin içinde bi oyana bi bu yana gidip geliyordum öyle uyuyordu
Pyrzmom aybukemom tmm cnm deniyem bakalım alısır diede korkuyodum yapıyorum gene yürüyerek falan ama hep deil
aybukemom Pyrzmom alışmaz canım bnmki şimdi beşiktede uyur ayakta da saatlerce sallamam bile koyduğum yerde bile uyumuş buluyorum