Nrslin benm de dogun yapalı 10.ayom yaklasık 3 haftadır hıc kesilmedi kanamam.öncesınde de regl olmustu arada 1 hafta olmadım. Ve gerı basladı. Dr a gıttım hafta ıcı hersey temız, hormonlar da. Bi acıklama yapmadı bı 10 gun daha bekleyip takıp edelım dedı. Hersey normal Ken herhaldr kanamayı kesecek bısı yapacak🤷♀️