Merhabalar benim 2 buçuk aylık bir kızım var ve ilk çocuğum deneyimsizim yani 🙈 3 gün önce 2. Ay aşılarını yaptık ama Bi iki gündür 3 4 dk emiyor sonra bırakıyor Bi daha meme vermek istediğimde almıyor memeyi vermek istersem de çırpınıyor doyuyor mu yoksa emmek mi istemiyor anlamadım aç diye çok üzülüyorum başına gelen var mı acaba