Merhaba hayırlı geceler herkese🤗 bebeğim 1 ay sonra ek gıdaya geçicek ve benim bir kaç sorum ver tecrübeli anneler cevaplarsanız çookk sevinirim şimdiden teşekkür ederim🥰
1- kesin almalısın dediğiniz şeyler? 📝
2 - gıda alışverişini nerden yapıyorsunuz? Ve ne alınması gerekiyo? (irmik, tarhana, pekmez vb.) 🛒
3 - kabız olmaması için yaptığınız birşey var mı?
4 - hazırladığınız öğünleri ne ile kıvamını açıyorsunuz? (mesela havuç haçladınız formül süt, anne sütü yada suyla mı kıvam veriyosunuz? )
Biraz uzun oldu ama kusura bakmayın 🙏🏻💐🌼