[silindi] Ebru-34 Çok teşekkür ederim. Oyuncağı halası hediye etmişti. Nerden aldığını bilmiyorum. Öğrenip yazarım ♥️
Elifnazannesi04 [silindi] valla pazartesi günü gidicem yine aynı sekilde davranırsa söylicem konuscam artık keyfimden gitmıyorum ya bu virüste bide neleri göze alarak gidiyorum bebegime care bulamadan geri geliyorm 😔
[silindi] ayazasaf merakımı maruz gör, ne kadar veriyorsun bi muayeneye? En son biz 150 tl giriş için vermiştik ki bu 2019 Eylül’deydi
ayazasaf [silindi] 100 lira canım burda tahlil tetkik isterse ekstra tabii ayda bir gidiyoruz 11 aydır. Erzurumdayım