Zeynep25 Annelik=Uykusuzluk diyenler 🤣😂🖐 bu aralar zombi gibi geziniyorum 🤣🙉 şaka bir yana bizim de uyku sorunumuz var tam dalamıyor Lina.Birde anne karnındayken geceleri uyandığı saatler vardı özellikle de sabaha karşı uykunun en tatlı olduğu zamanlarda kıpır kıpırdı 🤣 hah işte şuan tam da o saatlerde uyanıyor ve kıpır kıpır 🤣🤦🏼♀️🤷🏼♀️ Biz de çözüm önerileri arıyoruz 😊
Zuhal Zeynep25 benmkı 5,5 aylık hala öyle. Uyku eğitimi diye bahsedilen şeyi de yapamazsam yıllar uykusuz geçecek🙈 uykusuzluk çok kotuuuuuu :)
cavidan uykularınız nasıl oldu? cok uzluyorum uykusuz anne postlarına. bır onerım olabılır benım de uykusuz anne ve cocukları ıcın
-Alaz2020- Uyku eğitimi videoları vs izledim. Araştırma yaptım. Sallamadan, emzirmeden uyutuyorum artık yatağına koyunca kendi uyuyor. Uyuma saatleri düzene girdi. Bir hafta önce bu hiç mümkün olur mu diye düşünüyordum. (4 buçuk aylık)😍