Bayanlar kizim 1 hafta sonra 4. Ayını tamamlicak ilk bebegim olduğu için haliyle tedirginim ilk olarak saçlarını yoluyo resmen özellikle tek kaldığı zaman 2. Elini emiyo elini müziği icin resmen göğsümü az emmeye başladı ve bu yuzden de ağlamıyor resmen kalktigi gibi elini agzina götürüyo kalktığını anlamıyorum bile ağlamadığı icin 3. Bazen heyecandan mi bilmem titriyp resmen sicriyo gibi sizdede var mı 😥