Kızımın 2 gündür düşmeyen ateşi, yara olan boynu, sürekli akan gözü var doktora gittik bide üstüne genital yapısıklık çıktı. Kan aldılar aşırı korktu 5. 6. Dişi geliyor bütün hastalıklar ve kan birleşince uykusunda sıçrar oldu. Suanda ateşi çıkıyor ilaç versem de var bezle kompres yapıyoruz Çeşme’den akan su soguk bense hafif ılığa ayarlıyorum olmaz diyorlar hangisi doğru Allah aşkına sıguk su şok etkisi diye biliyorum gece gece papaz olduk en sonunda bu çocuğa bişey olursa benden değil dedim bağırarak Kaynana kayınpeder görümce ve eşime. Kızım 10 aylık