Zeynocemre ben 4 aylık oğluma bebelac gold kullanıyorum, sütüm yetmiyor.. en iyi humana yaradı oğluma, sonrada bebelac gold.. bir aydır kullanıyorum, kilo alımı iyi oldu bu ay.. yine de bebeğe göre de değişir sanırım bu durum, ilk oğlum aptamil yerdi hep, ikinci oğluma hiç yaramadı