Kizlar benim kirkim cikali 10 gün oldu kirkimin icinde ara ara kan geliyordu tam kirkinci günde kan geldi sonra tamamen kesildi ama bugün yine kan geldi.. bu simdi adet kani olabilir mi yoksa dogumdan kalan kanamamidir? biraz karisik oldu sanirim kizlar umarim anlamisinizdir