Merhaba 🌸 kızım 5 aylık oldu.sidefer kullanıyorum.normalde gece uyurken hafif loş ışıkta verirdim ilacı.bugün gündüz verdim ama yanak etrafında kızarıklık oldu.10 dk sonra falan geçti.acaba normalmi?daha önce gece verdiğim içinmi farketmiyordum.başına gelen varmı acaba 🙄🤷🏻♀️