Ben 1 yaşında başladım,çocukların gelişimi için balık yağı çok önemli.Özellikle balık tüketmeyen çocuklar için.Ben Ocean marka aldım,pahalı ama içeriği temiz.Balık vermeye çalışıyorum haftada 1 2 ama bazen denk gelmiyor 😊 1 çay kaşığı veriyorum hergun