Violet Merhaba kızlar. Kızım bir hafta sonra 3 aylık olacak. Başlarda korse taktım birkaç defa sonradan bıraktım emziremediğim için. Şimdi göbeğim çok kötü duruyor takarsam bir faydası olur mu yada sonradan takıp faydasını gören oldu mu?
SerenBulut Violet 15 aylik bebegim var dün takmaya başladım 🤭 Görsel olarak fazlasiyla etkiledi.Umarım kilo vermemde de etkileri olur🤗
2balbiranne Olur tabii ben kızım 7.8 aylıktı başladım ona rağmen toplandı tabi tekrar gebelikle bıraktım bakalım hayırlısı yeni göbek nasıl olacak 😊😊
Violet 2balbiranne hayırlı olsun gebeliğiniz öncelikle. Yarın takmaya başlicam inşallah faydasını görürüm